Cornelia

Söndagskväll
 
Såhär på söndagskvällen sitter jag i badet och lyssnar på Sam Smith. En utav mina absoluta favoritartister! Älskar hans röst och tillsammans med hans texter och den fina instrumentala musiken blir det 10/10. Om ni inte har lyssnat på honom så gör det nu!
 
För mig är det väldigt viktigt att kunna lappna av och ta det lungt. Jag är en sådan person som har lätt för att stressa upp mig och tänka för mycket. Därför har jag ockå blivit bra på att hitta olika sätt för att lugna mig. Att bada och lyssna på bra musik är saker som hjälper mig. Jag gillar också att ha ljus tända, jag är helt obsessed av ljus i alla former haha.
 
Jag har haft en del saker som jag skulle ha gjort den här helgen och jag har nästan gjort allt, så det känns skönt.
 
Hoppas ni har en bra vecka!
Hanna Karlsson

Skönt att ha hunnit massor. :-)

Wanderlust by Jona

Åh så härligt att slappna av med ett bad! :D

Svar: Visst är det!
Cornelia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress