Cornelia

Veckan som gått
Tänkte att jag kan sammanfatta veckan som har gått. I det senaste avsnittet sammansfattade jag ju med bilder men jag kan ju sammanfatta med lite text också.
 
Det har väl inte hänt så mycket den här veckan. Som en helt vanlig skolvecka. I måndags hade jag med min skola en konsert på ett ställe i Helsingborg som heter The tivoli. Vi brukar spela där två gånger om året och detta blev vår allra sista konsert. Det var väldigt roligt men samtisigt lite tråkigt. Tiden går så otroligt snabbt, känns som om jag började i ettan igår. Herregud vad jag kommer sakna skolan, alla klasskamrater och lärare.
 
 
I onsdags gick jag och simmade i en halvtimme, i fredags var jag hos tandläkare annars har väl inte veckans varit  Intressantare än så! 
Eller jo! jag höll ju på att glömma! Jag har suttit fastklistrad framför datorn och följt en budning på tradera, ett 50mm objektiv för 950kr. Det slutade med att jag fick det! Är så taggad på att få testa detta! Jag har dessutom suttit och gjort upp en pengaplanering inför våren. Hur mycket jag ska spara undan varje månad osv för att ha råd med studenten och alla kostnader som kommer att komma (kanske inte det bästa då att köpa ett objektiv för 950kr men jag vill ha det till Pragresan vi gör med klassen i vår. Ett litet spontanköp,typiskt mig!). Jag har också köpt två studentklänningar från Nelly.com som jag ska testa och så får jag skicka tillbaka en utav dem. Jag har även sökt massa jobb, i hopp om att få något. 
 
 
Just nu sitter jag i badet och lyssnar på musik, ett bra avslut på en bra vecka tycker jag allt.
 
Här är en liten mysig bild som jag har redigerat. Jag gillar att den är så suddig, det blev fint på något sätt. Me like!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress