Cornelia

Regndroppar
Igår var jag ute med Zelda i 10 min och undertiden passade jag på att fota. Det regnade, så det blev många fina foton med regndroppar. 
Det är väldigt kul att fota regndroppar då det oftast automatiskt blir bra foton. Nu gick jag inte rundor i trädgården utan fotade bara en växt.Det är ju inte så kul att vara ute när det regnar.
 
Trots att Halloween faktiskt var i förrigår så köpte jag och skar ut pumpa igår, en dag sent men vad gör det! Då fick jag så mycket halloweenkänslor så jag hyrde Sweeney Todd på Viaplay på kvällen och satt och kollade på den. Det är ju inte en Halloweenfilm direkt men den är väldigt blodig och småläskig och jag älskar den! Så den är ett litet filmtips från mig!
 
Anyway här är bilderna som jag tog igår! 
 
 
 
 
 
 
 
Oda Ulrikke

Åå så fina bilder! 😍och va roligt med en "halloween-kväll"!

Madelene

Åh jag funderar oxå på om jag ska göra en frän pumpa, även om de är över.. men hur länge kan man köra på ”bättre sent än aldrig”? 😅

Svar: Haha ja det är frågan 😂
Cornelia

Sanna

Åh vilka fina bilder! Och vad mysigt med en Halloweenkväll. Jag kände typ att jag var den enda i hela Sverige som inte firade Halloween i år, haha!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress