Cornelia

Trädgårdsfoto
Hallå! Idag har jag fotat lite. Jag bara gick rundor i trädgården i 10-15 min. Jag såg mig runt i det som jag ser varje dag och försökte fota de vanliga sakerna och göra det till ett lite mer intressant foto. Nu på hösten så ser allting så otroligt tråkigt och fult ut men om man bara har lite fantasi så kan man få fina bilder.
 
Det finns egentligen väldigt mycket i ens vardag att fota, trots att man inte tycker det. Man ser sig runt och tycker att det ser jättetråkigt ut men man kan göra otroligt mycket av det. Bara genom att ta fotot ur en annan vinkel kan man få en bild att se mer levande ut. Man kan också göra mycket med ljus. I den nedersta bilden ser det t.ex ut att vara mörkt ute men i själva verket så tog jag bilden mitt på dagen när det var helt ljust ute.  
 
Jag tycker att det börjar bli lite tråkigt att fota blommor så därför valde jag istället att fota frökapseln och det blev minst lika fint.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ErinaFemitasy

Om en bara håller ögonen öppna så finns det alltid någonting intressant att hitta :D Jag älskar fotografering.

Maya

Så vackra bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress